jueves, 20 de noviembre de 2008

NOVA FILOSOFIA DE VIDA


Avui m'agradaria comentar el vídeo que se'ns recomanava per meil, aquest vídeo en qüestió es pot veure clicant aquest enllaç.

http://brunoat.com/globalizacion/la-historia-de-las-cosas/



El fet, és que jo m'he plantejat moltes vegades les coses que explica el vídeo, i de fet és una de les raons per les quals estic estudiant aquesta carrera. Si volem canviar les coses, hem de canviar la nostra manera de pensar i de viure, i com molts diuen que nosaltres ja no podem perquè ja estem massa ficats en el sistema, doncs haurem d'ensenyar als nens des d'un bon principi, una nova manera de pensar, de fer i de viure.

M'agradaria seguir amb la cadena de recomanacions, perquè sempre aporta quelcom. Allò que és important per tú, també ho pot ser per un altre, així que us recomano que busqueu informació sobre la PERMACULTURA. Jo no tinc cap vídeo per mostrar-vos, tot i saber que és la manera més eficaç de transmetre la informació. Però més enllà d'això, us dirè que la permacultura és una filosofia de vida molt lligada al contingut del vídeo del que parlem. De fet, es tracta d'un sistema de diseny conscient i només amb això soluciona tota la cadena, des del detall més petit fins al més gros.

http://es.youtube.com/watch?v=e1r66LJO81k


Bueno, us penjo un vídeo mediocre per qui no vulgui llegir gaire. De tota manera busqueu perquè de ben segur que us sorprendrà.

No hay comentarios: